Reklamation

Reklamation skal finde sted via denne formular.


Reklamation og garanti

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Der ydes 2 års reklamations ret efter den til en hver tid gældende lovgivning, på alle produkter, garantien omfatter fabrikationsfejl og mangler. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ved synlig transportskade, nægt da modtagelse af pakken. Er pakken modtaget skal de selv kontakte transportfirmaet.

Returnering af varer med fejl og mangler bedes ske med vedlagt reklamationsskema, med angivelse af fejlen og andre relevante oplysninger. Ligeledes vedlagt den originale kvittering. Når varen er modtaget retur og er konstateret fejlbehæftet eller mangelfuld, ombytter og fremsender vi en ny vare uden omkostninger for kunden. Du kan sende varerne, eller indlevere dem hos EL-Grossisten.dk på nedenstående adresse:

EL-Grossisten
Stenbro Allé 13
6650 Brørup

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.