Financing and Layaway Available + FREE Shipping and Retuns x
Jeg handler som:
video 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m 22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m
22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m

22kW 3-faset kabel til elbil med type 2 udtag, 5m

Varenr.: EV07

EAN nr.: 5907813962028

På fjernlager - 1 til 2 dages leveringstid
NEDSAT PRIS

Med 3-fase konstruktion og 32A strøm, oplades din elbil med en effekt op til 22 kW. Med Type 2-stik, der bruges i lad...

Læs mere

1.717,93  DKK 2.147,41  DKK

Special Price Ekskl. moms 1.359,20  DKK Inkl. moms: 1.699,00  DKK

ELLER

Ikke det rigtige produkt? Se relateret varer eller send os en mail - Sammen finder vi det rigtige produkt.


Med 3-fase konstruktion og 32A strøm, oplades din elbil med en effekt op til 22 kW. Med Type 2-stik, der bruges i ladestationer i hele Europa.


Med GC Typ2 22kW-kabel bliver du mobil med din el-bil og sparer tid. Den maksimerer anvendelsen af strøm som dit køretøj kan oplades med. Få op til flere timer, når du oplader med vekselstrøm sammenlignet med et almindeligt 1-fase 3,7 kW kabel.

Med konstruktionen og overholdelsen af sikkerhedsstandarderne er kablet beskyttet mod hårde forhold, som f.eks. stænk, fint grus, hvis det tabes eller køres over med vægt op til 2 ton. Stikkenes ekstraordinære holdbarhed garanterer mere end 10.000 tilslutninger, hvilket betyder at kablet kan bruges i mere end 15 år uden problemer, selv ved normal daglig opladning.


Specifikationer:

  • Produkttype: Ladekabel til elbil
  • Stiktype: 3-FASET Type 2-stik
  • Maksimal opladningseffekt: 22kW
  • Nominel strøm: 32A
  • Ledningslængde: 5 meter
  • IP55 stænktæt
  • Fald- og trykmodstand: op til 2 ton

Passer bl.a. til følgende modeller:
Renault Zoe R240 BMW 530e iPerformance
Aston Martin Rapid BMW 740e iPerformance
Kia Niro Plug Mercedes B250e
Porsche Mission E Mercedes Vito E
Volvo XC90 Plug Nissan Leaf ZE1
Renault Zoe R110 BMW 330e iPerformance
Kia e Mercedes B
Mercedes S560e Volvo XC60 Plug
Nissan Leaf 3.ZERO Renault Zoe Q210
Audi Q7 e BMW 225xe iPerformance
Mercedes B-Class E Porsche Cayenne S
Mercedes S500e Volvo XC40 Plug
Nissan Leaf (Od Renault Zoe Nav
Audi e Mercedes A250e
Porsche Cayenne E Mercedes S-Class Plug
Volvo XC40 Electric Renault Zoe
Audi A3 e Mercedes A-Class Plug
Porsche 918 Spyder Mercedes GLE-Class Plug
Volvo V90 Plug Renault Master Z.E.
Mercedes GLE 500e Volvo V60 Plug
Renault Kangoo Z.E. Mercedes GLC-Class Plug
Volvo S90 Plug Renault Fluence (Od
Vectrix VX Mercedes GLC 350e
Volvo S60 Plug Mini Electric
Peugeot 508 SW Mercedes EQC
Volvo Polestar 2 Mini Countryman Plug
Smart fortwo Electric BMW X5 xDrive45e
Tesla Roadster Peugeot 508 Plug
Mercedes EQ Porsche Panamera Turbo
Volkswagen Passat GTE Smart EV
BMW X5 xDrive40e Tesla Model X
Peugeot 3008 Plug Mercedes E350e
Porsche Panamera Sport Land Rover Range
Volkswagen ID.3 Mini Countryman Cooper
Hyundai Kona Electric Smart EQ fortwo
BMW X3 xDrive30e Tesla Model S
Mercedes E300e Volkswagen Golf GTE
Hyundai Ioniq Plug Jaguar i
Renault Zoe ZE Smart EQ forfour
BMW i8 Tesla Model 3
Mercedes E-Class Plug Volkswagen e
Hyundai Ioniq Electric BYD e6
Smart ED3 BMW i3s
Kia Soul Plug Mercedes C300e
Porsche Panamera S Renault Zoe R90
Smart ED BMW i3
Kia Soul EV Mercedes C250e
Porsche Panamera E Renault Zoe R75
Skoda Vision E BMW C
Kia Optima Plug Mercedes C-Class Plug
Porsche Panamera 4 Peugeot e
Citroen e Fiat 500e
Lexus UX 300e Mazda CX
Nissan Ariya Polestar 2
Porsche Taycan Porsche Taycan 4S
Porsche Taycan Turbo Skoda Citigo iV
Skoda Enyaq iV Skoda Superb Plug
Tesla Model Y Toyota C-HR Plug
Toyota Prius (2017) Volkswagen ID.4
Mecedes EQA